sååå lungt å skönt....

sitter här vid datorn å d ä lungt å skönt i hela huset.. Peter ä på klassfest, återträff för att han sluta 9an för 10 år sen..jisses va tiden går fort nästa å d ju min tur lixom.. Zacke sover hos mojmoj å moffa å Mirelle sover.. ja kanske ä konsti men ja trivs i mitt eget sällskap, ä väl för att man så sällan ä helt ensam...

ida så tillbringa vi fm o Hjo, fika lite å så sen så åkte vi å käka på MAX, va väl helt OK... tycker ju fortfarande bättre om Donken (ä ju trots allt anställd där ;)  Peter va ju så ladda inför partykvällen så han höll på ett bra tag mä å välja kläder å greja :-) kan ju inte sticka under stol mä att man ä lite avundsjuk på att han bara kan va borta en hel kväll så där.. aja ska ju inte amma så himla länge till...skulle ju gett Mirelle potatismos ida men d får bli imorrn istället...  hon har föresten vänt sig från mage till rygg ida! dom säger ju att d ska va svårare än tvärtom men om ja inte minns fel så gjorde zacke likadant...

vi har haft d riktit mysit ikväll ja å min lilla snutta <3 har legat å "pratat" en lång stund på sängen... ä väldit skönt ibland å slippa höra NEJ å JA VILL INTE... ber till gud att denna trotsperioden snart ä över... ja vill ju ha tebax min lilla kille :-(

nä snart ska ja gå ner å käka lite bakad potatis *mums* å kika på film (en som bara ja vill se)

TJINGELING

Kommentarer
Postat av: Elin

Duktiga Mirelle!! Trots ja... Jag längtar inte kan jag säga...

2008-04-28 @ 11:06:24
URL: http://hugo07.blogg.se
Postat av: niklas

du skriver fortfarande som en fjortis...

2008-04-28 @ 15:53:21
Postat av: monica

gå in på www.arla.se så hittar du var man kan åka för o titta på kossor! tror det var öster om breviks kyrka

2008-04-30 @ 19:41:58
URL: http://monni81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0