märks att det börjar dra ihop sig till jul nu....

Ja nu märks det allt att det faktiskt bara är dryga 2 veckor kvar till jul!

Den där paniken över julklappar börjar smyga sig på ,fast jag har inte så många kvar faktiskt.
Men allt ska ju slås in också.
Igår va vi som ni vet på Ullared, gick jättebra var inte så himla mycket folk.
Mamma bjöd oss alla på lunch
*tack lilla mamma*

Idag har vi grejsat här hemma *as always* och varit en sväng inne på "Esplanaden" Köpte julkläder till barnen, jättefina! Mirelle fick en jättesöt liten blus med röda blommor och lite blått slingrigt grejs på, till det ska hon ha en jättesöt jeans hängsleklänning. Ibland är det bra kul att ha en tös. Zackaris fick ett par jättetuffa jeans och en randig stickad tröja, *coolt* som han säger :-)

Denna jul vore det kul om även mamma Trygg hade något snyggt på sig, så jag ska försöka hitta någon fin klännig hade jag tänkt.
Fast det får bli senare i veckan om inte veckan därpå.

Denna vecka händer det ganska mycket, ni kanske inte är så intr. men jag gör en liten lista för mig själv.

Måndag- Tessa kommer hit med barnen på fm, vi ska ta de årliga julkorten

Tisdag- Som vanligt ska jag veckohandla (gör det varje tisdag) ska passa på att lämna in lite ansökningar till några butiker när jag är ändå är inne i stan. På kvällen så hoppas jag kunna ta en sväng in till stan igen och lämna in julkorten för framkallning, Zacke är på dagis

Onsdag- Inget särskilt än vad jag vet, Zacke är på dagis. Svärmor fyller år!

Torsdag- Inget särskilt än vad jag vet, Zacke är på dagis

Fredag- Luciafriande på Zackarias dagis kl 7 på morgonen!! Dom ska samlas 06,45, tradition sen många år tillbaka. Var så redan när jag och lillebror gick där

Lördag- HELG! antagligen går vi till svärmor och grattar henne på födelsedagen

Söndag- HELG och 3:e advent, inget särskilt än vad jag vet.

Monica passar det dig antingen onsdag eller torsdag denna vecka?

Näpp nu ska jag skriva klart ansökningarna och sen ska jag gå ner och hänga upp en tvätt som legat i maskin sen i fm *ILLA*

Ha det så bra där ute!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0