:-(...................

Häpp...
Blev inget med Colorex, när dom ringde så sent som 16,10 i fre.em.
så förstod jag ju att det skulle vara ett negativt besked.

Grät en skvätt och sen var det bara att fundera på vart man skulle söka härnäst..
Visst är det kul att få komma på intervju men det medför ju också det där hoppet att man kanske kan få jobbet.
När dom sedan ringer och tackar nej så känns det som en liten bit av ens själförtroende försvinner :-(

Colorex var ju verkligen det jag vill syssla med. Om någon sa till mig att: plugga detta så får du jobb i en färgaffär sen, så skulle jag gjort det på stört!

Men vad fasen ska man ha för meriter för att få arbete på en färghandel?

Peter och Zackarias var iväg igår kväll för att köpa lördagsgodis (hanns inte med idag) och då köpte dom även med sig en bukett blommor till mig :-D
"så att mamma ska bli glad" hade Zacke sagt inne på blomsterhandeln, mitt lilla hjärta <3

Han har föresten klagat över magont i 2 dagar nu :-( vet inte vad det kan vara, han har inte ont hela tiden verkar det som utan det kommer lite då och då...
Jobbigt när dom är så små och inte rikitgt kan säga vad det är..

Nä, Zacke sover och Mirelle trilskas inne i sin säng, bäst jag går in till henne..

HejHej

Kommentarer
Postat av: monica

oj vad tråkigt!! sa de varför? jag som höll tummarna o allt :-(



håller tummarna för att du snart hittar ngt annat jobb, när vill du börja jobba? snart?

2008-11-08 @ 14:00:56
URL: http://monni81.blogg.se/
Postat av: Helen

FY va tråkigt :( Hoppas verkligen att du finner någe annat snart <3

2008-11-08 @ 16:51:13
Postat av: Elin

Ja det är fruktansvärt tråkigt! Men på't igen bara... Vilka underbara barn du har! kram

2008-11-10 @ 08:22:04
URL: http://hugo07.blogg.se/
Postat av: Bella

tråkigt med jobbet =(

särskillt något man verkligen kan tänka sej jobba med. du hittar nog något som passar dig snarrt =))

2008-11-15 @ 00:35:56
URL: http://bella00.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej vännen!



Vad tråkigt med jobbet :( jag beklagar.. hoppas turen vänder och att du hittar ngt annat..allt sägs ha en mening-så du hittar säkert ngt MKT bättre!

Trist då man har skrällt med pengar oxå- e ju tyvärr så då man e mammaledig och vill kunna vara hemma ett tag om man inte tar ut så mga dagar...

Hur länge funderar du på att vara mammaledig med Mirelle??



Kramar

2008-11-23 @ 18:00:31
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0