Onsdag...

Har avsatt lite tid för bloggande nu :-D

Kom nyss hem från "gympan", alltid skönt att röra på sig :-D
Det "nya livet" rullar på fint! Har inte ätit NÅGOT onyttigt, det ni!
Bakade en massa grovt bröd häromdagen och har börjat äta "pajalagröt" på morrnarna. (ni får googla om ni är nyfikna på vad det är för något ;-))
Ska försöka röra på mig minst 5ggr i veckan, hittils har det blivit 30 min powerwalk i blixthalka och så gympan idag då. Imorgon ska jag försöka hinna med att cykla 30min på motionscykeln.

Tillbaka till "jobb-biten" har skickat in mateuppgifterna och fått besked om att Staffan kommer ringa på fredag för att säga hur det blir...wiieeee...

Då måste ni hålla tummarna för mig!
Fast jag hoppas ju bara på att han har ett positivt besked när han ringer annars kan det ju kvitta ;-)
Jisses, om ni bara visste hur mycket jag vill ha det jobb!!

Imorgon har Jossan BF, får se fall det blir någon bebis då? Håller tummarna!
Jag ska pyssla lite här hemma imorgon jag. Är nästan helt färdiga i Mirelles rum nu. Hon har ju flyttat in men det är lite småpill kvar, lite att skruva fast, gardiner att stryka och sådär.

Nä nu börjar strax "Oskyldigt dömd" och det vill man ju inte missa,
 fast först ska jag kolla lite efter bussresor till Ullared :-D

Hade tills nästa gång!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Håller tummarna:)!!

2008-11-06 @ 06:05:14
Postat av: monica

åh, vad spännande, jag håller tummarna!! Vad tycker mirelle om rummet? märker hon ngn skillnad eller sover hon som vanligt!! I början tyckte jag de var skit att behöva gå upp ur den sköna sängen mitt inatten när alicia gnällde men nu gör man det nästan i sömnen..

2008-11-06 @ 13:07:35
URL: http://monni81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0