snabbt svar på en kommentar..

Lina, skrev att jag skulle "tänkt på att skaffa ett bra fast jobb innan jag skaffade barn"

Nu är det ju så att jag har ett fast jobb sen ca 5-6 år tillbaka, får föräldrapenning på den heltidstjänst jag hade när jag fick Zackarias.
Ett bra jobb? ja.. visa mig ett så tar jag det gärna. Mc Donald's är inget drömyrke men jag är trots allt tacksam mot dom för att dom gett mig lön i 6år!

Ganska knepig kommentar tycker jag, skulle jag väntat med att skaffa barn tills jag hade ett "bra" jobb så hade jag nog varit minst 30 och det vill jag inte!!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ganska knepig kommentar ja... :S

2008-11-21 @ 22:46:23
Postat av: Helen

VÄLDIGT låg och omogen kommentar kan jag tycka? Vadå bra fast jobb innan barn? Man ska vara glad för att man har ett jobb överhuvudtaget. Finns dem som inte har fast inkoms när man gör valet att "skaffa" barn. Jag tycker de är mycket starkt av dig att VILÖJA llämna ett fast arbete och verkligen söka dig efter nytt. LYCKA TILL MADDE!!

2008-11-22 @ 16:46:38
Postat av: Lina Vretola

ok, jag är oskyldigt anklagad, varför i hela världen skulle jag fälla en så onödig kommentar!!!???!!!! morr det är väl helt upp till var och en hur man vill göra o när man vill göra o varför man vill göra..... ta reda på fakta innan du anklagar mig, Tack!

2008-11-22 @ 20:10:56
Postat av: Sara

Vilken kommentar!!!

Helt galet! Jag hade också fast jobb när jag väntade Maya, ett städ jobb 75%. Det var jag väldigt glad över då! Inte direkt så att jobben regnar ner över en annars!

2008-11-23 @ 19:46:47
URL: http://sarabberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0