SNÖ!!

Vet inte varför jag fått för mig att jag måste skriva så långa inlägg hela tiden??

Det gör ju att jag inte skriver så ofta...

Iaf, idag så har jag faktiskt tänkt att vara riktigt aktiv.
Ganska ovanligt för mig, dra mig gärna för att dra på ungarna alla vinterkläder nu när dom måste på.

Men här kommer iaf ett litet schema från en 2barns mamma:

*Hoppas på att Mirelle sover vid 10tiden
*Då ska jag och Zackarias gå ut och leka i snön en sväng (vi har babywatcher så vi hör ifall Mirelle vaknar inne)
* Vid 11 halv 12 blir det en tidig lunch bestående av kokt korv med bröd och mos (bra för struliga magar)
*Efter lunch beger vi oss av in till Commerce i Skövde. Skulle visst vara något där inne för barn kl12 (hoppas vi hinner)
*När vi kikat färdigt inne i stan så tar vi bilen ut till Skara där Peter är och jobbar hos en arbetskompis som bygger hus(nu passar säkert barnen på att sova i bilen)
*Skulle väl tippa på att vi är hemma nångång vid 3-4

Det är ju inte direkt bara att sticka iväg nuförtiden :-D

Häpp nu blev det ganska långt iaf..haha

Ha det så kul i snön nu allihop!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

näh, det r ju inte lätt om du inte får ngn barnvakt under dan att dra iväg o träna. jag känner mig verkligen lyckat lottad som har det. anders mamma r ju singel o har massor av tid, dessutom r ju anders ensambarn och alicia enda barnbarnet då för henne.. synd att vi bor så långt ifrån varandra annars hade vi kunnat hjälpa åt eller träna ihop.

2008-11-22 @ 21:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0