Äntligen fått mejlet!

Ja ni läste rätt!
Det beryktade mejlet har nu kommit!
Fast jag var tvungen och ringa och be om det? Dom var 3 stycken som intervjuade mig, han som höll i mejlkontakten hade jag inget telefonnummer till så jag fick ringa till en av de andra, Lennie ;-) heter han.
Jag presenterade mig och sa att jag inte hade fått mejlet, vilket han tyckte var konstigt. Han sa att han skulle prata med Staffan om det och 2 timmar senare så kom det.
5 sidor vart det på!
16 frågor och 3 sidor med information på, Peter och jag ska slå våra kloka huvuden ihop ;-) så snart Zackarias har somnat.
En annan har ju inte räknat matte sen skolan, och speciellt inte sån här matte. Det positiva är väl att några av de som var på intervju lär ju bli avskräckta när dom ser uppgifterna. Jag kommer iaf att göra mitt bästa för att besvara dom, kul att lära sig något nytt också.

Natten som var, var väl något bättre än de andra men 04,30 bestämde sig Mirelle för att det var dags at gå upp, mindre kul! Peter tog med henne ner vid 5, han skulle ju ändå strax gå upp. Zackarias fick jag väcka halv 8 :-O
Hoppas det blir bättre inatt men tror knappast det, hon är riktigt förkyld stackarn, näsan rinner hela tiden.

Idag var ju jag och Mirelle hos Jossan tillsammans med Louise och hennes lillililla tjej Kimberlie alias "Kimpan" hehe.
Var riktigt trevligt, får se om vi hinner med en träff till innan Jossans bebis kikar ut.
Ni må tro att jag hittade en spännande bok hemma hos Jossan "att älska som en porrstjärna" heter den väl, iaf skriven av Jenna Jameson. Har nog aldrig sett en så sliten bok, hon skyllde på att hon hade haft med den utomlands men ja vet inte det ja. hahaha.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en trevlig bok... ;-) Har inte Kimpa vuxit, e hon fortfarande pytte? Kraam

2008-10-29 @ 20:41:28
Postat av: Anonym

D va jag som skrev förresten....

2008-10-29 @ 20:42:41
URL: http://tezzy83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0