HEMSKA natt...

Ja fy vad jobbig Mirelle varit i natt!
Igår vaknade hon halv 2 och tyckte det var dags att gå upp. Hon är bara jätteglad och busig, hade nästan hellre velat att hon varit lessen eller nått. Förstår inte vad det är hon vill, hon kliar sig ju hela tiden i ögonen, hmmm. Ja iaf vi ger henne välling för att "droga" henne lite men inatt, när hon vaknade halv 3 så hjälpte inte ens det. Till slut fick jag hålla fast henne och ligga och studsa med henne i sängen ;-) hon somnade till slut iaf. Då var väl klockan runt halv 4, ÄNTLIGEN tänkte vi men oj vad vi misstog oss. Halv 5 var det dags igen, vilken ångest jag får då när jag vet att det strax är dags att gå upp för dagen :-(
Vi lyckades väl ändå slumra till lite allihopa, halv 6 ringde Peters väckarklocka men den stängde han tydligen bara av för han försov sig till halv 7. Kanske inte såå konstit när natten hade varit som varit.

Nu har jag mejlat Colorex, kunde inte hålla mig. Men gäller det ett jobb så visar det väl bara att man är intreserad!?

Nä nu får man väl ta och göra sig iordning, är ju som sagt veckohandling som står på schemat idag. Den ska jag försöka fixa på rekord tid för sen ska jag hem och SOVA.

Ha en bra dag allihopa så hoppas jag att nästa gång jag skriver här har fått ett svar från Colorex :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0