sitter man här igen...

Så sitter man här igen, väntar på att Zackarias ska somna så jag kan gå ner i källaren och hänga tvätt.
Tråkit men det måste ju tyvärr göras. Mirelle fick en dos Alvedon i vällingen så får vi hoppas att hon sover bättre inatt. Man får ju inte kika i munnen på henne så jag vet inte om det spruckit fram några fler tänder än, men dom kommer nog närsom nu.

I morgon är det Tisdag och då brukar jag och Mirelle åka in till Maxi och veckohandla, när vi lämnat Zackarias på dagis. Så skönt nu när Peter har firmabilen, så att jag kan ha bilen hemma på dagarna. Förut fick man ju åka och handla på kvällarna eller låna någons bil.
Borde ju verkligen titta på en ny BH, var ju ett antal år sedan jag köpte en, HAHA. Fick ju någon rabatt på Lindex, fast det blir nog ganska svårt med Mirelle i en kundvagn och prova BH :-D

Har fortfarande inte fått det där mejlet från Colorex :-( har det inte kommit tills på onsdag så mejlar jag nog och frågar.

Känns som jag kommer bli sittandes här en stund ikväll, Zacke verkar inte så sugen på att sova. Vill ju helst vara nere till 8 då jag brukar sätta mig i soffan för kvällen :-D





Kommentarer
Postat av: Johanna

Vår granne är det som är "chef" för colorex, hoppas du får det jobbet då.

brukar det ta lång tid innan eran kille somnar på kvällarna. Anton sitter vi hos på kvällarna när han ska sova brukar ta ca en timme ibland går det snabbare innan han somnar och i bland tar det längre tid.

2008-10-27 @ 21:08:32
URL: http://ouranton.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0