Snart dags att hoppa i säng...

Ja snart är det dags att gå och lägga sig men det är nästan så jag inte vill det. Mirelle har fått hosta nu under dagen och några tänder har ännu inte kikat fram så kanske hon bara är förkyld? Räknar med att bli väckt även denna natt :-(

Känns som även jag börjar bli förkyld, svårt för mig det där. Har i flera år haft problem med att jag varit tät i näsan, nu har det kommit fram att det nog är "polyper" jag har. Blir väl antagligen till att operera bort dom, skulle vara väldigt skönt att kunna prata normalt igen och slippa vara nässprays beroende som jag lyckats att bli. Iaf känns lite knas i halsen så det är väl en förkylning på gång, vill inte! Blir ju så mycket som ska fixas då, Peter får vara hemma från jobbet för att ta hand om barnen och då förlorar vi pengar som vi verkligen är i behov av just nu. Känns så "ovärt" att vara sjuk nu för tiden, måste ju ändå ta hand om barnen så någon direkt tid för vila blir det ju inte.

Imorgon ska jag som sagt träffa Jossan och Lollo, ska bli kul. Jossans bebis är beräknad till den 6e så det blir mycket bebisprat och det är bara mys!

Sov så gott nu så får vi se om jag får något mail från Colorex imorgon, ja jag tjatar men det är ju min blogg så då får jag det ;-)

NattiNatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0