Massa träning och tankar om flytt...

Ja nu är det träning för hela slanten, blir minst 4 ggr i veckan nu :-) gym,bodystep,bodypump å mammas gympa!          

När första vägningen kom så hade jag bara gått ner 0,8 men jag har en teori om att eftersom jag tränar så mycket så bygger jag ju muskler som väger.. På tisdag är det dags igen, hoppas på att ha tappat lite mer i vikt då, skönt för psyket å se siffran bli mindre ju.

Annars så är det mycket blannade tankar ang. flytten. Ska bli så skönt att komma härifrån dels för att slippa detta eviga renoverande, kanske kan vi äntligen börja hitta på lita saker tillsammans!

Men fy vad hemskt det kommer bli när jag ska lämna över nyckeln, aldrig mer ska jag få komma hit till vad som från början var min älskade mormors hus!

Men detta är något vi måste göra,dels pga ekonomin och sen är det ju faktiskt så att vi inte riktigt trivs här. Visst har vi gjort en massa förbättringar, men det vi vill göra nu är så stora grejer..
Skulle behöva ta lån och det skulle ta jättelång tid om vi skulle göra det själva (som vi alltid gör)
Nä då säljer vi hellre och får ett hus som är som vi vill ha det nästan med en gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad vill ni ha för hus nu? bygga nytt eller köpa ett fint relativt nytt hus??

2009-02-09 @ 15:32:09
URL: http://monni81.blogg.se/
Postat av: Helen

DU har väl börjat mäta dig oxå?

2009-02-10 @ 13:09:23
Postat av: Wendy

va hurtig du är.. tessan med... tränar ni tillsammans eller? kram

2009-02-17 @ 20:10:30
URL: http://superwendy.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jo han jobbar väl på sätt o vis på posten, lite svårt att förklara men det är väl mer ett privat företag som kör åt posten....

Väntar med spänning tills jag får se tårtan. Det blir säkert kanoners...

2009-02-19 @ 10:30:54
URL: http://jensanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0