Skriver visst för sällan ;-)

Ja det blir inte mycket skrivande här.

Nu har vi satt hårt mot hårt med Mirelles sömnvanor och datorn står i rummet brevid och eftersom hon är så lättväckt så störs hon om jag sitter och skriver. Får passa på nu när barnen leker :-)
Igår var det kalas för födelesdags barnen, en massa kläder blev det och en sackosäck till Mirelle och en barn laptop till Zackarias m.m
Idag så ska mamma och pappa ha barnen på em medans vi ska försöka slipa klart den där jäkla trappan *evighetsprojekt*

På tisdag börjar "Viktminskningskursen" på Feelgood, så jäkla taggad är jag! Vet inte hur jag ska hinna med allt tränande bara, veckan har ju bara 7 kvällar haha..

Har även sökt jobb på Skara Sommarland, vore ju perfekt med ett jobb där över sommaren innan jag ska börja plugga.

Häpp nu ska jag ner och äta lite frukost.

Ha en bra söndag allihop!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh håller tummarna för lite sommarjobb :)

ska du börja på feelgood? Jag tycker iofs inte du behöver det, men man ska vara nöjd med sej själv för att må bra hjärtat!

Jättefin bild på dej förresten..



KRAMAR



( tack för tipset ang förlossn med smärtlindr nu när jag har sjuka foglossn..)

2009-01-28 @ 08:49:27
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0