Träning!

Ja som sagt, på tisdag börjar "Viktminskningskursen" på feelgood!!

Man får kostråd, personlig tränare och fri tillgång till deras gym och träningspass.

Tänkte ringa dom nu i em och se om man redan nu kan bestämma tid för möte med sin Personliga Tränare, vill komma igång så snart som möjligt!!

Tränings schemat tänkte jag skulle se ut så här:

Måndag:------------
Tisdag: Gruppmöte, vägning m.m Träna efteråt (helst något pass)
Onsdag: Promenad med barnvagnen vid 9 på morgonen. Motionsgympa på kvällen, min mamma som är ledare 
Torsdag: Promenad med barnvagnen vid 9 på morgonen.
Fredag:-------------
Lördag: Träna det schema jag fått över träningsmaskinerna
Söndag: Träna det schema jag fått över träningsmaskinerna.

Säkert kommer det ändras något, men ungefär så här behöver det se ut för att fungera.

SPÄNNANDE!

Kommentarer
Postat av: Veronica

wow.. bra schema för upplägget.

2009-01-28 @ 08:50:33
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: Veronica

tack för tipset av bok..

den har jag redan läst :) riktigt bra e den med.. gillar Emma hamberg.

2009-01-28 @ 19:36:07
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0